středa 2. září 2015

Mattoni Freerun běh pro Lukáška

Vždycky mám radost, když zjistím, že kromě mých kamarádek blog doopravdy čte i někdo jiný. V tomto případě mám ale obzvlášť velkou radost. Nedávno mi na facebooku napsal Radim z Mattoni Free Run. Psal, že se mu líbí můj blog, že jsem inspirace pro sportující maminky, ale hlavně, že četl o Lukáškovi a chtěl by pro něj uspořádat charitativní běh!!! Wau, to jako fakt??? Chvíli jsem seděla u počítače a střídavě jsem se radovala a pak zase nevěřila :-)  Běh pro Lukáška, jupíí. Neříkám, že mě to nikdy předtím nenapadlo, ale sama bych se do toho nepustila. 

Akce se uskuteční 10.září v 18h a poběžíme 5km od památníků Rudé armády v Komenského sadech v Ostravě. Trasa je nenáročná, vhodná pro začátečníky. Není to závod, ale společný běh pohodovým tempem. Tak neváhejte, přijďte si s námi zaběhat pro dobrou věc!!!

Další informace najdete na facebookové stránce tady


Mějte se hezky a doufám, že se se spoustou z vás potkáme :-)

A.

4 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.