čtvrtek 24. září 2015

FLORIDA - WEEK 1

Tak už jsme na Floridě týden a já jsem konečně zasedla k počítači, abych napsala článek o tom, kde jsme, co tady děláme a jak se máme. Těch důvodů, proč jsem nic nenapsala dřív, je několik. Jeden z nich je, že mi prvních pár dní bylo strašně smutno. Minulý rok na podzim tady s námi byl táta, líbilo se mu tady a chodili s mamkou na procházky po pláži. Když jsem teď viděla, jak je na té pláži mamka sama, bylo mi z toho na nic a chvíli trvalo než jsem to nějak zpracovala. Další důvod byl, že jsem nenafotila žádné fotky. Samozřejmě jsem fotila kluky v bazému, kluky v moři, kluky u jídla... Takže jsem to pořád odkládala a až jsem dnes ráno našla na facebooku několikátou zprávu, že jak se máme a kde je nový článek, řekla jsem si, že už to fakt odkládat nechci. Na odpolední procházce s Peťulkou jsem nafotila aspoň okolí domu, ať vám mám co ukázat :-)

Kde jsme?
Jsme na Floridě ve městě Sarasota. Jezdíme sem pravidelně. 
Hodinu jízdy autem na sever je Tampa. Sportovní fanoušci určitě znají Tampa Bay Rays z baseballu nebo Tampa Bay Lightning z hokeje. Nejbližší město je Bradenton, kde je známá Bolletieriho tenisová akademie.


Celý den bylo jasno s modrou oblohou. Ale zákon schválnosti funguje všude na světě a když jsem šla ven nafotit okolí domu, zatáhlo se, aby ty fotky náhodou nebyly moc hezké :-) Na fotkách je náš dům a cesta na pláž.









Co děláme a jak se máme?
Máme se dobře. Užíváme si, že jsme celá rodina pohromadě. Je tady s námi i moje mamka, takže můžeme být s Vikim i sami dva bez kluků. Koupeme se v moři, koupeme se v bazénu, jíme dobré jídlo, čteme. Viktorek nám třeba včera řekl, že má strašnou chuť na rybu a rozhodl se, že nějakou uloví v moři do síťky. Asi půl hodinu to sám zkoušel a další půlhodinu jsme museli s Vikim lovit taky :-) Peťulkova nejoblíbenější zábava je naházet všechny hračky k vodě do bazénu a pak kolem bazénu tančit vítězné tanečky. A dost času trávíme samozřejmě na prolízačkách nebo potulováním se kolem domu, kde Peťula sbírá kamínky nebo honí ještěrky. Normální dovolená s dětmi :-) 






večeře v restauraci s mamkou 




Co je jiné proti klasické dovolené: 

Viktorek začal chodit do americké školky. Jednou jsem tam byla celé dopoledne s ním, potom už byl sám. Paní učitelka ho moc chválí. Každý den chytá víc slovíček, přestává se stydět a umí odpovědět na jednoduché otázky. Ostatní děti jsou na něj milé a pomáhají mu. 

Trénujeme s Vikim na triatlon. O tom napíšu ještě samostatný článek, protože nás to pohltilo tolik, že prostě musím triatlonu věnovat celý článek. A určitě nebude jenom jeden :-D



Nakupujeme. Nakupování v Americe to je proti nakupování v Ostravě úplně jiná hra na jiném hřišti. Kdo to někdy zkusil, ví, o čem mluvím :-D Zatím jsem byla jenom v pár oblíbených obchodech (Roxy, Nike, Banana Republic, Victorias Secret, Sports Authority), ale oblíbených jich mám mnohem víc. Škoda, že nejsem fashion bloggerka, hned bych nafotila nějaké outfity. To vlastně můžu i tak :-) 





tyhle nádherné zkušební kabinky jsem prostě musela vyfotit


Tak takhle se máme :-) Na další fotky můžete kouknout na mém instagramu utikej_mami_utikej nebo na facebooku. Klidně pište do komentářů, co vás ještě zajímá o Floridě, Americe, o běhání...... Ráda vám odpovím :-)



Mějte se hezky:-)

A.

8 komentářů:

  1. Užívejte dovcu!!! Závidím teplicko, tady už je regulérní podzim!

    OdpovědětVymazat
  2. Uzijte si to! Ja zavidim hlavne ty nakupy :D A jsem zvedava na triatlon, to nedam ani za sto let :) Tesim se na clanek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nakupování by sis tady fakt užila,je to bomba :-D A na ten triatlon jsem taky zvědavá :-D

      Vymazat
  3. Diky Tvymu clanku vzpominam na nasi dovolenou v Bradentonu.... diky a uzivej! April.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to jsem ráda :-) Do Bradentonu se chystám na závod :-)

      Vymazat
  4. Bety stále Ťa sledujem z diaľky, aj keď som komenty už dlho nepísala :( Dnes to napravím, velmi ma teší, že ste si s Vikim našli tak veľkú výzvu akou je triatlon! Moc moc Vám držím palce! :) Sú ceny v obchodoch s oblečením nižšie než tu u nás? Je pravda, že sú Američania usmievavejší, pozitívnejší než napr. ľudia tu u nás? :) Už ať tu máme aj článok o triatlone :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani moc děkujeme :-) Vyřídila jsem to Vikimu a měl obzvlášť velkou radost :-) Oblečení se tady nakupuje fakt dobře. V normálních obchodech se mi ceny zdají zhruba stejné jako u nás, ale parádní jsou outlety. Tam jsou ceny o dost nižší než u nás. A věci, co se neprodají ani v outletech jdou do obchodů TJ Max, Ross a podobných, kde už stojí fakt málo. Třeba měli Levisky za třicet dolarů. A Američani jsou milí, prodavači, servírky, všichni se usmívají, popřejí hezký den. Návrat domů je potom trošku šok :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.