pátek 18. září 2015

Jak jsem moc neběhala první dva týdny v září

Za uplynulé dva týdny se stalo dost věcí, které mi udělaly radost. Všechno se nějakým způsobem týkalo běhání, ale úplně otevřeně říkám, že jsem toho moc nenaběhala. Nebudu používat klasickou výmluvu, že jsem neměla čas, protože jsem času měla stejně jako vždycky. Jenom jsem ten čas použila na něco jiného než na běhání. Všechny tyto věci jsem dělala moc ráda, mám z nich radost, jsou to nové zkušenosti nebo zážitky.  

A co jsem tedy dělala?

1. Plavání
Už jsem jednou psala, že s Vikim chodíme plavat s trenérkou. Je to super a oba nás to moc baví. Navíc Petra je hrozně fajn a jde na nás metodou, která mi vyhovuje - za každou drobnost nás chválí a mě každý droboučký úspěch motivuje makat dál :-)

2. Fyzioterapie
Naopak Libor, ten mě nechválí nikdy za nic :-D Chodím k němu poměrně pravidelně na masáž a cvičit. Libor pravidelně masíruje atlety na Zlaté tretře a na stole už mu ležely různé hvězdy, tak se tomu ani nedivím. Pravidelně po cvičení odcházím s pocitem, že jsem naprostý lůzr, spoustu cviků vůbec nezvládám a považuju potom za zázrak, že běhám. Minule jsem se například dozvěděla, že mi na zádech chybí celá svalová skupina. 
Ale masáž to je jiná :-) Masáže miluju a neumím si představit, že bych na ně nechodila. Možná je to tím, že jsem na to zvyklá nebo že jsem stará nebo znám ten super pocit po ní, kdy mám lehčí nohy a běhá se mi líp. Nevím :-) Každopádně je to super.

3. Spolupráce s jedním běžeckým závodem
To jsem tak jednou byla v mé oblíbené kavárně, pila jsem cafe au-lait, četla si a pozorovala ruch kolem sebe. Byli tam studenti, pár samotných čtenářů jako já a potom u pár stolků probíhaly pracovní schůzky. A já jsem si říkala, jůů já chci taky mít nějakou pracovní schůzku v kavárně. Ale s kým bych se asi tak scházela a co bychom řešili?  Došla jsem domů, vytáhla iphone, stáhla poštu a tam email s nabídkou spolupráce s běžeckým závodem, který se mi moc líbil. Hned jsem souhlasila se schůzkou a hádejte, kde? V Ostravance u Černého stromu :-) Sny se někdy plní hodně rychle :-) 

4. Nový design blogu
Začala jsem připravovat nový vzhled blogu a doufám, že to bude vypadat tak hezky, jak si to představuju ve své hlavě :-) Zatím jsem se díky přípravám podívala na jedno super inspirativní místo a tím je Impact Hub v Ostravě. Je to moc hezký prostor plný mladých kreativních lidí, pořádají tam zajímavé workshopy, prostě určitě stojí za to, aspoň tam nakouknout :-) 

5. Mattoni Free Run běh pro Lukáška
Nějaký čas zabrala příprava, tak jsem si říkala, že to nevadí, že si aspoň zaběhnu těch společných 5km. No a nakonec jsem radši zhruba půlhodinu, co všichni běželi, strávila s Marcelou, Petrem a Lukáškem :-)

1.září - běh na oválu
Rozběhání cestou na Čapkárnu s Viktorkem vedle mě na kole, potom 9x200m a vyklusání domů.

2.září - cvičení s Liborem

3.září - volno

4.září - plavání s Petrou

5.září - 5km běh
Běžela jsem volně s pár rychlejšími úseky.

6.září - Ostravský maraton 5km




7.září - plavání s Petrou + 3km běh
Super strávený čas s Viktorkem v parku - Viktorek na kole a já jsem běžela. Dokonce sám vymyslel, že si vyběhneme kopec a hlavně to fakt asi desetkrát zvládnul. Dělali jsme kotouly, dřepy, kliky. Mám  vždycky velkou radost, když Viktorka tak baví sportovat.



8.září - plavání s Petrou

9.září - volno

10.září -  Mattoni Free Run běh pro Lukáška



11.září - 10km běh
Pohodovým tempem přes park a kolem Ostravice. Těšila jsem se jak malá, že se jenom tak na pohodu proběhnu, sluchátka do uší, utřídit myšlenky a vymyslet, jakou pomazánku udělám na večírek :-D

12.září - 5km běh
Balili jsme na cestu a u toho jsem sledovala, jak všichni běží Run Tour v Ostravě. Odpoledne už mi to nedalo a běžela jsem aspoň svůj vlastní závod doma na pásu. A zaběhla jsem jsem si svůj osobní rekord 19:40!!! Nechci to nijak přeceňovat, protože na pásu to jsou ideální podmínky, ale stejně už se těším na další závod na silnici. Běželo se mi výborně a podařilo se mi výrazně zrychlit na posledních 400m, protože jsem z okna viděla, jak přijíždí Vikiho mamka a chtěla jsem uběhnout celých 5km.


13.září - volno

14.září - 6,5km běh
Moc příjemný běh Prokopským údolím, kopce, les, krása. Musela jsem si tohle všechno užít před odletem na Floridu.

15.září - Běhat s Peťulou tam a zpátky po letadle a houpat ho v šátku, aby usnul, bylo celkem slušné kardio :-D



Mějte se krásně. 

Běhání a plavání zdar :-)

A.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. 17.října Ghost Run tady na Floridě, 5km. Minulý rok to bylo super. A předtím ten triatlon a chtěla bych ještě jeden závod, ale zatím nemám nic vybraného.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.