čtvrtek 28. května 2015

Olympijský běh - soutěž o startovné!

Poslední dobou je čím dál víc běžeckých závodů a někdy je těžké si mezi nimi vybrat. Já bych vás chtěla pozvat na Olympijský běh do Ostravy ve středu 24.června od 18:00. Poběžíme zase s Peachkama (beach handball team) a bude to určitě fajn akce.  Lada s Vavřou jsou už přihlášené a pro Ladu je závodní trasa zároveň její tréninková a věří si na ní :-) 

O co jde? Olympijský běh se běží v rámci Olympijského dne a jde o největší běžeckou akci v České republice. Města, kde se závody běží,  jsou rozdělena na tzv. zlatá, stříbrná a bronzová. Ostrava je zlatá :-) V rámci T-Mobile Olympijského běhu si můžete zvolit trať na 10 km anebo kratší variantu na 5 km. Ve zlatých městech je pro děti připraven kilometrový závod. 

Do celé akce jsou zapojeny také známé sportovní osobnosti v čele s ambasadorkou Olympijského běhu v Praze veslařkou Mirkou Knapkovou a ambasadorkou běhu v Českých Budějovicích lyžařkou Kateřinou Neumannovou. 
Kromě oficiálních ambasadorů bude možné potkat také další osobnosti: V Praze poběží lyžařka Eva Vrabcová-Nývltová, sprinter Pavel Maslák a zpěvák Richard Krajčo V Českých Budějovicích poběží olympionik Jan Kreisinger, v Liberci triatlonistka Petra Kuříková, v Plzni moderátorka, nově i běžkyně Lucie Křížková a další. V Ostravě poběží duo fotbalistů FC Baník Ostrava Tomáš Vengřinek a Carlos De Azevedo. 

Navíc tím, že poběžíte, pomůžete i ostatním. Část startovného totiž půjde na podporu charitativní činnosti Olympijské nadace, jež umožňuje sportovat dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz. 
Více informací najdete na www.olympijskybeh.cz




Vy nyní máte možnost vyhrát startovné na Olympijský běh do Ostravy + malé překvapení

Jaké jsou podmínky soutěže?

1. Čtěte můj blog Utíkej mami utíkej, dejte mi like na facebooku nebo mě sledujte na instagramu. Nejlépe všechny tři varianty :-)

2. Napište mi do komentářů, do zprávy na facebooku nebo na email jaký je váš oblíbený sport a napište mi něco o něm. Proč máte ten sport rádi, jak jste se k němu dostali apd. A pokud to nebude běhání nebo házená, napište mi, proč bych ten sport měla vyzkoušet :-)

3. Konec soutěže bude v neděli 7.června. Vyberu odpověď, která se mi bude nejvíc líbit a pokud bych se nemohla rozhodnout, tak výherce vylosuji.

Hodně štěstí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.