neděle 11. října 2015

Další týdny na FLORIDĚ, fotbal, surfování a jeden splněný sen

Jak začít? Máme se skvěle, ale strašně rychle to utíká :-) A úplně nejjednodušší bude, říct to všechno fotkami. Bohužel jsem mizerný fotograf a budu na sobě muset zapracovat, ale pojďme na to :-)

Venice High School Football 
Tohle byl moc fajn večer. První domácí zápas středoškolského fotbalového týmu na pravé americké high school. Byly tam roztleskávačky, kapela, všechno přesně tak, jako ve filmech a seriálech. Na chvíli jsem si představovala, že jsem hlavní roztleskávačka a Viki nejlepší quaterback :-D A pak pěkně zpátky do reality. Víc jsem se už cítila v roli maminek, které prodávaly ve stáncích hotdogy :-)






První dva týdny tady s námi byla mamka



Triatlon. Sice jsem mu věnovala dva články, ale musím znovu. Nemůžu si pomoct :-)



Jídlo. Jídlo. Jídlo.
Užíváme si hamburgery, které milujeme. Samozřejmě jsem ani jeden nevyfotila, protože jsem fakt blogerka amatérka. Na první fotce je snídaně z Panera Bread. Sendvič byl super, ale dost vedle jsem šlápla s výběrem kávy. Chtěla jsem vyzkoušet Pumpkin Pie Spice Latte a něco tak sladkého a nedobrého jsem fakt nečekala. Na druhé fotce je homemade papája s mořskými plody, mňam :-)





Surfování. Paddleboard.
Zákon schválnosti funguje vždy a všude a největší vlny byly na triatlon. Kdy taky jindy, že :-D Fotku přímo ze surfování taky žádnou nemám. Foukal dost silný vítr, takže vždy jeden z nás surfoval a druhý byl doma s dětmi a neměla jsem odvahu říct někomu cizímu, aby mě fotil v moři. 
Taky jsem si myslela, že na paddleboardu se člověk nemůže zranit. Pokud si koupíte levné pádlo, tak to jde. Vikimu se zlomilo v ruce a tím ulomeným koncem se říznul nad kolenem. Výsledkem byly tři stehy a zákaz vody na deset dní. 
Teď už je po vlnách a já jsem si udělala krásnou vyjížďku sama do zátoky. Bylo to úžasné, ticho, klid,  žádné otázky :-) 




Dětské hřiště.
Dětské hřiště musí být a tohle je fakt moc hezké.


Sportujeme.
Tady jeden večerní výběh. Je tady sice teplo, ale i tady je podzim a stmívá se dřív než v létě. A s klukama jezdíme na prolízačky na kole.



Chlapi chodí na ryby.
Fotka s úlovkem musí být :-)



A na závěr jeden splněný sen :-)
Já jsem chtěla růžovou jako má Barbie, ale tahle je taky nádherná a rychlá a prostě zvykla bych si ji řídit pořád :-D



To byly naše tři týdny na fotkách :-)

Mějte se krásně :-)

A.

4 komentáře:

  1. Vic takovych clanku a vic fotek! :) A ta fotka z triatlonu je proste bozi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Já jsem měla v cíli tak obrovskou radost a když jsem pak ještě našla i tu cílovou fotku, tak s ní teď spamuju pořád :-D

      Vymazat
  2. Úžasné drahá, jako vždy! :)
    Snad jste tu hru na hlavní roztleskávačku a jejího kluka dotáhli do konce, když šli děti spát.. ;)
    Boží Bětu, boží prostě! :-*

    richTerka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terko :-) Roztleskávačku ne, ale dotáhli jsme do konce tu maminku s hotdogama, která pak doma vypere špinavé dresy a uvaří večeři :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.