úterý 6. října 2015

Siesta Key Triathlon 2015 in pictures

Včera se na stránkách závodu objevily fotky a my jsme s Vikim strávili asi půl večera jejich prohlížením. Pustili jsme si je na televizi a znovu jsme si prožili závod. Ale hlavně jsme u toho byli jako dva puberťáci: Jéé dívej, jaké má supr kolo! Toho si pamatuju, jak mě předjížděl. Viki, Viki, dívej, to je ta kočka, co jsem ti říkala, že krásně běžela. Aha, ona je to ta vítězka, no to se nedivím. Cože? Tenhle ještě nemá třicet let? Cože? To mi chceš říct, že takhle ženská vypadá v padesáti třech? Wau! Aáá, tady je to koťátko. Ta se povedla, no. Jůů, to je vtipný, jak si všichni v cíli nejdřív vypínají hodinky :-D A tady klučina dělá do cíle hvězdu! Alžběto, ty už máš ruce nad hlavou a ještě nejsi v cíli :-D 

Bylo to super, příští rok jedeme znovu :-)

Na všechny fotky se můžete podívat na těchto stránkách alanrphoto.com























Mějte se hezky :-)

A.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Strašně se mi ty fotky líbí :-) Tak jsem se o ně musela podělit :-) Psala jsem fotografovi, jestli je ok, že jsem je takhle sdílela, tak snad jo.

      Vymazat
  2. Woooow, to vypadá super! A koukám, že máme úplně stejný, zcela speciálně triatlonový dres :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nechtělo se mi na jeden závod kupovat nic speciálně triatlonového no

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.