neděle 1. února 2015

Poslední lednový týden

Tento týden jsem plnila tréninkový plán od Pjuji.
V úterý to bylo 8km a běžecká abeceda. Běžela jsem klasickou cestou přes Komenského sady a kolem řeky. Sněžilo. Na konci parku, kde děti sáňkují, jsem našla lopatu na bobování. Ležela na lavičce, proběhla jsem kolem ní, dělala jsem zrovna abecedu a v hlavě mi jenom proběhlo, že by bylo super se sklouznout. Moje dospělé já mi říkalo, že mám běžet dál, ale moje dětské já zvítězilo, já jsem se skipingem vrátila, vzala lopatu, vyběhla kopec, sjela dolů a pokračovala v běhu :-)
Ve čtvrtek jsem běžela 12km a našla jsem novou cyklostezku směrem do Hrabové. Měla jsem obrovskou radost, protože nerada běhám kolečka po parku a takhle to byl jeden velký okruh. Všude byl sníh. Pefektní. Navíc me čekalo překvapení od muže. Přiběhla jsem domů a vzal mě na oběd do našeho oblíbeného Steak Housu :-)
V pátek jsem běžela 8km, z toho 4km fartlek. Bylo to zpestření a moc mě to bavilo.
O víkendu jsem měla v plánu 13km volně a to jsem bohužel nezvládla. Viki měl dva hokejové zápasy a na moje běhání už nebyl čas. Zítra to napravím. Při procházce parkem s mamkou a Peťulou v šátku jsem jenom myslela na tohle :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.