pondělí 2. února 2015

Dnes dopoledne jsem běžela 13 km volně průměrným tempem 5:53/km. Trasu jsem zvolila zase po cyklostezce směrem na Hrabovou a stejně jako minulý týden jsem měla ve sluchátkách audioknihu Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel od Jonase Jonassona. Ve srovnání s hudbou nejsou audioknihy na běhání úplně nejlepší, ale snažím se takto skloubit své dva zájmy, čtení a běhání. Na podzim jsem běhala se Snídaní u Tiffanyho :-)
Po doběhu jsem si dala pořádný strečink, který jsem v poslední době dost zanedbávala a taky jsem přidala pár cvičení na bosu a na míči. Když jsem hrála házenou, věnovali jsme kompenzačním cvičením dost času z tréninku a myslím, že když jsem teď zahájila kariéru maratonce :-), taky mi to prospěje.
Další novinkou je, že jsem už přihlášená na Night Run v Ostravě 18.dubna. Na podzim jsme celý náš beachhandballový tým Peachky běžely společně 5km na Night Runu v Olomouci. Jak se nám dařilo se můžete podívat  tady Tentokrát poběžím 10km a bude to pro mě závodní test před PIM.
 

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.