pondělí 16. února 2015

Jsme doma a máme nový přírůstek do rodiny

Tak jsme doma z hor. Měl to být odpočinkový týden, což se povedlo tak napůl, ale důležité je, že Viki je v pořádku. Jediné od čeho jsem si opravdu odpočinula bylo běhání :-D Ale celkově to bylo fajn, spousta sněhu, poslední den i sluníčko, oproti minulému roku další lanovka. Prostě se mi na Chopku líbí. Letos mě zaujaly tyto věci:
 
1/ Gopass - chytrý skipass, který zaznamenává ujeté kilometry a výškové metry, takže člověk má přehled, kolik toho nalyžoval a večer u piva se může poměřovat s ostatními. My jsme vzhledem k okolnostem tuhle schopnost gopassu moc nevyužili, ale aspoň na ukázku :-)



                 
 
2/ Champagne bar u lanovky na Bielou Puť.
Zastavili jsme se tam ve středu po lyžování na Aperol Spritz a byla to paráda.
 
 
3/ Tatry magazín a v něm na straně 16 rozhovor s Albertem Tombou, mým idolem, když mi bylo 14 - 16 let. Časopis jel se mnou domů, nemohla jsem ho tam nechat :-D
 
 
 
 
Druhý den po návratu domů nám přivezli nový přírůstek do rodiny - běhací pás. Koupil mi ho můj milovaný muž, abych mohla běhat večer, kdy mě nechce pustit ven do tmy a nebo když není doma. Přemýšlela jsem o tom pásu dlouhou dobu, zvažovala pro a proti, až nakonec všechna pro zvítězila a pás je doma. První dva dny mě na něj Viktorek nechtěl pustit, protože on prý taky musí trénovat na závod, ale včera večer jsem si dala premiérových 5 kilometrů. Běžela jsem bosky, ať si vylepšuju běžeckou techniku, běželo se mi výborně a byla jsem na sebe hrdá, jak krásně něběhám přes paty. Jenom jsem si nějak v té euforii nevšimla, že mě asi pálí chodidla. Po půl hodině jsem slezla dolů a myslela jsem, že mi shoří nohy. Studená sprcha pomohla, přes noc se kůže zchladila, ale příště si beru ponožky :-D

2 komentáře:

  1. Juuu to Ti taaaaak závidím :-) snad se jednou taky dočkám. Lukáš mě taky nechce pouštět potmě, ale pás taky neschvaluje, tak nevím, co s ním :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ten pás dlouho nechtěla, protože běhání venku je prostě lepší, ale teď jsem ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.