sobota 28. března 2015

Můj trénink tento týden

Pondělí - 10km
Běžela jsem s kočárkem přes poledne během Peťulového spaní. Byla to klasická trasa po cyklostezce na Hrabovou a kolečko parkem. 

Úterý - 7km na pásu
1km rozběhání, 2km tempo 5:00, 1km tempo 4:30, 1km tempo 4:15, 1km tempo 4:00, 1km vyklusání.



Středa - neplánované volno
Během Peťulového spaní jsem uklidila terasu a chtěla jsem si dát aspoň večer 5km na pásu. Ze školky jsem běžela s oběma klukama v kočáru a Viki mě zase povzbuzoval: "Utíkej mami, utíkej, rychleji, ať se proběhneš na ten maraton. (chvíli ticho) A vyhraješ!" :-D Viktorek si ještě před spaním chtěl taky trénovat na závod, zapnula jsem pás do zásuvky, blik, tma, pás nejede. Zkouším druhou zásuvku, zase nic. Paráda. Viktorkovi jsem řekla, že to opravím a šli jsme číst pohádku na dobrou noc. Já jsem si pak řekla, že teda místo běhání si udělám beauty večer, dala jsem si na obličej masku, ať jsem aspoň krásná a přemýšlela jsem, co s tím pásem může být, jak budu muset řešit reklamaci a začínalo mě to štvát. Pak jsem si uvědomila, že se zároveň i zhasnulo. To budou pojistky. A jasně, že jo :-) Paní inženýrka na mateřské, trvalo mi na to přijít jenom půl hodiny :-D

Čtvrtek - 30km - můj nejdelší běh
Běžela jsem podél Odry přes Třebovice na loděnici do Děhylova a přes Hošťálkovice zpátky. Zvládla jsem to za tři hodiny. Ráda hledám nové trasy a nejradši běhám okruhy, ať nemusím stejnou cestou zpět. Proto ty Hošťálkovice. Ze začátku to bylo značené jako cyklostezka, tak jsem pěkně vyběhla do kopce a pak najednou žlutá cyklostezková značka zmizela a já jsem běžela až do Petřkovic po silnici. Je tam docela hustý provoz, takže jsem běžela rychle, ať už jsem odtamtud pryč a to mě úplně rozsekalo. V Přívozu (27km) jsem byla ve stavu, že kdyby jel zrovna autobus, tak do něj nastoupím a pojedu domů. Naštěstí nejel :-D No tahle změna trasy se mi moc nepovedla, ale jak říká Cimrman, i takových pokusů je třeba. Trošku m to mrzí, protože jinak jsem z běhu měla dobrý pocit. Ty poslední tři kilometry jsem se už jenom těšila, až půjdu s Peťulkou po obědě spát. To se bohužel taky nepovedlo, chlapeček se rozhodl, že už spinkat nepotřebuje a že mi to dopolední odloučení vynahradí a bude vzhůru. 



Pátek - volno
Večer jsme měli sraz s bývalými spoluhráčkami z házené v zábřehu na Zámečku Těšila jsem se celý týden na pivo a nakládané tvarůžky :-)



Sobota - volno 
Odpoledne jsme slavili Peťulkovy první narozeniny. Dopoledne měl Viki na hokeji poslední zápas sezóny a ukončení s chlapama na pivu. Na běhání během dne nebyl čas a večer přejezená dortu už jsem se nedonutila.

Neděle - mám naplánovaných 20km
Ještě nevím, jestli poběžím s kočárem nebo bez. Uvidíme :-) Takže teď v neděli večer upravuju - uběhla jsem 17km - 2km s kočárkem + 15 bez :-)

Celkem tento týden- 64km

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.