pondělí 6. července 2015

Beach Handball Bělá Cup 2015


O víkendu se konal jubilejní desátý ročník turnaje v plážové házené Bělá Cup 2015 v Bělé pod Bezdězem. Je to pro mě a náš tým Peachky tradiční začátek prázdnin a letos jsme se účastnily už  posedmé. Některé ženy jezdí na wellness víkendy do luxusních hotelů, my jezdíme do Bělé hrát plážovou házenou a spíme ve spacáku ve škole :-)


V pátek ráno jsme se posbíraly po Ostravě a ve složení Cula, Gelo, Lada, Vavřa, Hanka a já jsme zamířily do Pardubic vyzvednout Týnu. Nejdřív jsme si ale pořádně nazdobily auto :-) 




Ve 12:30 nás čekal náš první zápas na turnaji. Ve skupině jsme měly Odpadlice, Bakovandy a Hvězdy Slávy-e. První zápas jsme hrály proti Odpadlicím a vyhrály jsme 2:0. Přijely jsme těsně před zápasem a holky už se těšily, že to třeba nestihneme a vyhrají kontumačně :-) Nic takového :-) Přijely jsme sice čtvrt hodiny před začátkem, ale stihly jsme to. Další zápas jsme hrály proti Hvězdám. Někde se nám ale zapomněla Týna a přišla až na druhý poločas a její góly nám chyběly. Staly se nám už během zápasů různé věci, ale že by se nám ztratila hráčka, to bylo poprvé :-D První poločas jsme prohrály, druhý vyhrály, takže rozhodovaly nájezdy, které jsme naštěstí zvládly lépe my. 

Peachky



Měly jsme v kapse dvě vítězství a mohly jsme se jít připravovat na večerní party. A protože partnerem turnaje bylo Pure Hair Studio, velice rády jsme využily jejich služeb. Večer hrál naprosto skvělý DJ Štěpán a my jsme tancovaly až do rána. 

čekáme před salónem :-)

sama jsem překvapená, jak mám dlouhé vlasy :-)

Los nám letos přál a v sobotu jsme hrály až v 10. Bakovandy jsme porazily opět 2:0 a postoupily tak mezi osmičku nejlepších. Netrpělivě jsme čekaly na to, proti komu budeme hrát. Tady už sice nešlo narazit na slabého soupeře, ale aspoň se nám splnilo přání a nehrály jsme proti Promilkám. Promilky jsou několikanásobné vítězky Bělá Cupu, od nichž jsme minulý rok ve finále dostaly slušnou nakládačku :-D Taky jsme nechtěly hrát proti Náhodné rotaci, týmu českých reprezentantek. 

Lucka celé tři dny počítá a píše. Snad jí s tím někdo příští rok pomůže :-)



Našimi soupeřkami byly Holky z Citrusie. První poločas jsme s velkým náskokem vyhrály, ve druhém nám nejspíš došly síly a naopak jsme o dost prohrály. Rozhodovaly nájezdy a my jsme v nich bohužel prohrály a do semifinále nepostoupily. Tohle byl podle mého názoru náš nejlepší zápas na turnaji. Hrály jsme dobře, ale Holky byly lepší, navíc mladé, krásné, temperamentní Slovenky, takže nás ta prohra zase tolik nebolela a postup jsme jim přály :-)

Peachky a Holky z Citrusie 

V dalším zápase nás znovu čekaly Hvězdy Slávy-e a znovu jsme je porazily. Tentokrát už to ale nebylo tak hladce a musely jsme vítězství vybojovat až při nájezdech. Tato výhra nás posunula do boje o 5.místo. Ještě předtím nás ale čekala sobotní party. Štěpána vystřídalo na podiu duo Kanistr a zvolilo hudební repertoár, pro který jsme my, účastníci turnaje, nebyli tak úplně cílová skupina. Řekla bych, že o co míň se tancovalo, o to víc se pilo. Toho se mi moc nechtělo účastnit a šla jsem z našeho týmu spát jako první. Asi fakt stárnu :-D

odchod na sobotní party

party hard :-D
Vavřa královna selfíček s tím nejlepším telefonem :-D


V neděli nás tedy čekal boj o páté místo s týmem VIPippy a ten nám bohužel moc nevyšel. Oba poločasy jsme prohrály a skončily na celkovém 6.místě z 24 ženských týmů. Je to naše nejhorší umístění za poslední  tři roky, ale objektivně musím říct, že naše forma letos nebyla úplně top a šesté místo je vlastně úspěch :-) Po zápase jsme se musely zase tisíckrát vyfotit :-D

vím, že se nedívám do foťáku, ale tahle fotka je ze všech vodních nejlepší :-D

Peachky a Lulošova jedenáctka 

A pak už jsme čekaly na finále. Do ženského finále se probojovaly Promilky (o tom snad ani nikdo nepochyboval) a Náhodná rotace. Zápas to byl moc hezký, se spoustou krásných akcí na obou stranách a z vítězství a tedy 1.místa na turnaji se radovaly už tradičně (a naprosto zaslouženě) Promilky. 

Náhorná rotace v černém, Promilky v oranžovém a Džejna jako divák :-)

V mužském finále proti sobě nastoupili Steel boys a polský tým Rondel team Legnica. Nádherný, vyrovnaný zápas, který nakonec rozhodly až nájezdy. Prostě napínavé finále se vším všudy :-) Nájezdy nakonec lépe zvládl polský tým a odvezl si z Bělé 1.místo.


Po mužském finále už jenom vyhlášení výsledků a odjezd :-)

když nevyhrajete medaili, koušete i do diplomu 


Plážovka byla naprosto senzační a mě se samozřejmě pod vlivem všech těch pozitivních zážitků a setkání se známými a bývalými spoluhráčkami stalo přesně to, čeho jsem se bála - že mi házená začne chybět. No nic, budu si muset napsat na papír všechny důvody, proč jsem končila a budu si je každý den číst. A kdyby to nepomáhalo, zajdu si příští týden v tom největším horku na crossfit, abych si vzpomněla, jak moc bolí letní příprava. To by snad mělo pomoct :-D

Mějte se hezky a příští rok zase v Bělé :-)

6 komentářů:

  1. Ahoj, turnaj vypadá krásně. :) Mohu se zeptat v kolika letech jsi přičichla k házené? A důvod k odchodu? Ideálně jestli jsi kdysi nepsala o vztahu ty a házená. Nesleduji tě dlouho, tak čtvrt roku, ale dost jaem si tvůj blog obllbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se ti blog líbí :-) O vztahu k házené jsem (zatím) nikdy nepsala. Házená je super :-D Začala jsem hrát v osmi letech a skončila jsem ve třiceti, když jsem podruhé otěhotněla. Důvodů proč jsem skončila bylo víc, ale ten hlavní byl, že se dvěma dětmi a manželem věčně v práci jsem už nechtěla pokračovat v tom kolotoči tréninků, soustředění a zápasů.

      Vymazat
  2. Skvelej clanek, jste vsechny pekny kocky:) a hlasuju pro navrat k hazene!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) No už jsem zjišťovala, kdy jsou tréninky :-D Ale už mě ta potřeba házené pomalu přechází :-)

      Vymazat
  3. Vidno, že ste si turnaj s babami moc užili :) Škoda toho semifinále, ale nevadí, příští rok im to ukažete! Pri fotke Tvojich vlasov som zostala čumet s otvorenými ústami... nádhera, dokonalost! Tá dlžka a lesk... čo robíš pre tak krásne vlasy? :) Nevadí Ti taký dlhý cop pri behaní napriklad? Ja som zistila, že mi to aj docela vadí, tak dlžka po plecia mi stačí :)
    Ja si myslím, že hádzanú zatial nechaj v myslienkach a spomienkach, teraz si našla svoju novú vášen, a ešte si sa pre ňu uplne neodovzdala (veľa zážitkov Ťa ešte len čaká..), tak na čo sa vracať :) Možno občasný tréning s babami, ale može byť pekne zpestrenie bežeckých tréningov :) Pekný dník!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užily jsme si to moc, ale jestli něco ukážeme příští rok, to nevím. Pro všechny to bude další rok bez házené, takže ta forma bude spíš klesat :-D Ty vlasy jsou asi genetika. Po Peťulovi jsem měla strašně suché vlasy, tak jsem začala používat Kerastase šampon a masku a zase se to spravilo. Cop mi na běhání nevadí. Spíš trošku zavazí s dětma, protože mě za něj Peťula rád tahá :-D A házená je v myšlenkách, žádný velký návrat se konat nebude. Sice jsem si nechala udělat registračku na novou sezonu, ale spíš se půjdu podívat za babama na trénink a tím to skončí :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.